AGENT - přes patnáct let se věnuji DJingu

 DJ Agent


DJ Agent je jedním z nejdéle hrajících a nejpopulárnějších DJ’s v České republice. Začínal veřejně vystupovat v roce 1995 a od té doby urazil dlouhou cestu. Jeho sety jsou pestré, založené na techno music, ale často v nich najdete i prvky a skladby jiných hudebních stylů. Pravidelně se objevuje na špici žebříčku českých DJ’s, za rok 2007 skončil na desátém místě ze všech českých DJ’s, ale mezi techno DJ’s zvítězil a obsadil první místo.
DJ Agent je aktivním promotérem a od roku 2001 pořádá techno akce a festivaly, jako jsou Techno Masters a Pigfest, v celé České republice. DJ Agent je také producentem a vlastní label Fylo. Vydává i na jiných labelech, jako například Beatbutchery, Antidandruff a Unaffectedrecords. Jeho poslední track Nu’Art mu vyšel v listopadu 2008 právě na posledně zmíněném labelu.
V roce 2005 na festivalu Sziget vystupoval před DJem Rushem a Martinovo hraní se Rushovi natolik líbilo, že mu nabídl členství v jeho agentuře Kne’deep. Od té doby DJ Agent pravidelně hraje v klubech a na festivalech po celé Evropě.
Agentův hudební záběr je velmi široký, ale dává přednost promyšlenému technu s nápady, rychlými zvraty a tučnou basovou linkou.

Jmenuji se Martin Nauš, je mi třicet sedm let a přes patnáct let se věnuji DJingu. Mám rád velké množství taneční hudby, ale jako DJ se prezentuji především ve stylu techno. Vyhovuje mi svojí energií, strojovostí, přesností... Pro laika, který o technu slyšel jen ze zpráv z televize, je dost těžké popsat, o co přesně jde. Jde o velmi silnou subkulturu, která žije svým vlastním životem. Před deseti lety jsem také začal pořádat taneční akce a festivaly a této aktivitě se věnuji dodnes. Skládám také vlastní hudbu a vydal jsem několik desek. Jako jeden ze tří českých DJ’s jsem se uchytil a prorazil i v zahraničí, a tak jezdím hrát na akce a festivaly po celé Evropě